Selam kızlar Esleme babasının giymediği gömleğinden tunik diktim
önce şekildeki gibi ön ve arkasını kestim
kollarından yine kol kestim ve uçlarına delikli kumaştan parça kesip ekledim
omuz kısımlarında da yine aynı kumaştan kesip diktim







 arka kısmına pile verdim,bol durması daha hoş oldu
 dikişlerimin üzerine de ince güpür geçtim
harika bir  geri dönüşüm oldu
sizde babasının gömleklerini çocuklarınıza veya kendinize
gömlek,tunik elbise yapabilirsiniz
çünkü gömleklerin genelde yakaları ve manşet kısımları yıpranıyor diğer yerler sağlam kalıyor
bu da değerlendirmek için harika oluyor


1 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık 😍 Ben iki kere niyetlendim, sonra o gömlekler kıymete binmedi mi 😄😄😄 Neyse elbet boşa çıkıcak eşimin gömlekleri, ben sabırla beklicem 😍😚

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski