Selam kızlar
evet uzun zamandır yayın giremedim bi ara baykumaş'tan bir post girip kaçmıştım o kadar.
Annem şeker hastası onun raporunu yenilemeye hastaneye gitmiştik tahlil filan derken sonuçları doktora göstermeye geldi sıra biz raporu beklerken doktor yatış vermesin mi?
annemin şekeri 300'e çıkmış şekeri kontrol altına almalıyız dedi.
neyse yatışı yapıldı annemin ha bugün ha yarın çıkacağız derken tam 10 gün yattı annem
sonuçta şekeri düştü çok şükür,bende bu arada bir ev bir hastane arasında mekik dokudum
bloğuma neredeyse giremedim.
Mevlam tüm hastalara acil şifalar versin,insan orada yatan bir sürü hastayı görüce hem haline şükrediyor,hemde bol bol Dua..
tabi anneme dikmeye başladığım pardösü de yarım kaldım kısmetse yarın onu dikmeye başlayacağım

bu arada beni mutlu eden şey ise Baykumaş'tan gelen bu harika kumaşlardı :)


bu harika kumaşlar için planlarım var elbette
bakalım sıra ne zaman gelecek bu güzelliklere
sevgi ile kalın..

10 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Canımm anneciğine çok geçmiş olsun Allah başından eksik etmesin iyiki burdasın geri döndün :)...pardesünün astarlanmasını anlatacakmısın bu ara astarlama olayını araştırıyorum ;) kumaşlarınıda güle güle kullan güzell ciciler olsunlar inşallah ...sevgiyle sağlıkla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim çok sağol,
      astarlamayı düşünmüyordum ama senin hatırına anlatmaya çalışacağım arkadaşım sevgilerle
      öpüldün :)

      Sil
    2. Allah razı olsun ama yoğunsun sıkıntıya koymak istemem aceleside yok canım .

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, inşallah yükselmez bir daha. Sağlık sorunları olmasında kalan her şey zamanla yapılıyor. Allah şifa bekleyen herkesin yarımcısı olsun. Pardesü çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Esma hanımcığım,Allah geride bıraksın rahatsızlıkları.Anneniz ıuzun süredir şekerliyse korkmayın,300 çok tehlikeli değil.AKŞ 120-110 arası anneniz için iyidir,çok düşmesin.Bu yaş gurubunda yüksek şekerden ziyade düşük şekerden korkarız.100 ün altına düştüğünde kalp krizi riski artar,dikkatli olun.Bir de şekerinin düştüğüne ya da çıktığına karar veremiyorsanız ve anneniz kötü durumdaysa şeker yesirin ya da meyve auyu içirin.Düşük şekerse çıkar hayatı kurtulur,yok yüksek şekerdiyse de hiç bir şey olmaz korkmayın.Ay uzattım kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun canım Rabbim bir daha göstermesin

    YanıtlaSil
  5. yeni bir bloggerim, sizi takip ettim, siz de beni takip ederseniz çok mutlu olurum, sevgiler :) http://www.sanskapiyicalarsa.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Kumaşlar ne kadar güzelmiş :)) Ne güzel işler ortaya çıkacak kimbilir :))
    Bu arada blogumda çekiliş var canım.İlgini çekerse beklerim :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/12/beyazbegonvilden-ylbas-hediyesi.html

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsumn:(

    kumaşlarınızda çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  8. Canım Allah sağlık sıhhat versin tabi anneler başımızın tacı hep koşturuyoruz onlar için geçip gitmiş olsun.
    Kumaşlar plan yapılmayacak gibi mi benim bile alma isteğim uyandı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski