selam kızlar 
bu aralar pek bir yoğunum ama dikişle değil
çarşamba günü(Kırklareli Sungurbey Öğrenci Yurdu)yararına kermesimiz açılıyor
onun koşturmacası içindeyim
bu koşturma içinde KUMAŞMANYA.COM dan gelen kumaşlar beni epey mutlu etti
kumaşlar çok kaliteli hepsini çok sevdim
 bu parçalar dantel
 burdada viskon ve  saten parçalar
 bunlar penyelerimiz..
 en üstteki gömleklik kalpli esleme elbise olucak kısmetse en alttakide 
tam bu zamanlar için hırkalık bir kumaş
 bunlarda extra güzellikler,hepsi kendine bir yer bulucak eminim :)
kalp yerini aldı bile esleme elbise olucak inşaallah,biçkisi tamam 
inşaallah fırsat bulup bir an önce dikebilirim
KUMAŞMANYA.COM.daki güzelliklere sizde bir göz atın eminim seveceğiniz parçalar muhakkak olucaktır..
ve isterseniz kumaşmanya.com.da handan hanımına ulaşıp hayalinizdeki kumaşı tasarlatıp bir farklılık oluşturabilirsiniz..
Handan hanım bir mühendis stilist,modelist ve kumaş tasarımcısı
internetteki kumaşçınız
KUMAŞMANYA.COM
KUMAŞMANYA.COM

5 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Kolay gelsin esma hanim kumaslar gúzelmiş ama aksesuarlara bayildim

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin, kumaşların hepsi çok güzel o dantel kumaşların kırmızısı çok güzelmiş ilk fırsatta dikilenleri görmek dileğiyle....<3

    YanıtlaSil
  3. Esma hanım kumaşlarınıza bayıldım.Çok güzel işler çıkaracağınıza eminim .Size şimdiden kolay gelsin.Diktiklerinizi merak ile bekliyorum .Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir blog, tebrikler! http://coccinellecreative.blogspot.it/ Yakında ve akşam seni görmek güzel!

    YanıtlaSil
  5. Esma hnm dikise yeni basladim penye dikebilecegim bir makina tavsiye edermisiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski