sizdede bu sorun varmı kızlar lütfen yazın bana..

9 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Bende de görünmüyordu az önce.
    Blog ayarlarına girip blog adının sonuna bir harf daha ekledim (yani değiştirdim) Birkaç dakika sonra tekrar girip düzelttim, normale döndü.

    YanıtlaSil
  2. hay Allah razı olsun yaa bende sonuna iki nokta koydum düzeldi çok şükür..:)

    YanıtlaSil
  3. Ben 3 saat falan uğraştım. Bari sen uğraşma diye hemen yazayım dedim :)

    YanıtlaSil
  4. çok sağol valla sabahtan beri sinir oluodum:)
    ama senin bloğa geldim izlemeye alcaktım fakat göremedim izleyicilerini yine mi sorun çıktı acaba :(

    YanıtlaSil
  5. yok yok benim hatam o :)
    ziyaretin için de teşekkür ederim ayrıca
    http://hobizen-dikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. ben yapamadım bunu hala izleyicilerim yok.nasıl değiştireceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben emel hanımın dediğini uyguladım,kumanda panelinda ayarlarına git blog isminin sonuna iki nokta koy kaydet tamam :)
      benimki bu şekilde düzeldi..

      Sil
  7. Aaa ben de şimdi onunla uğraşıyordum.Dediklerinizi yapıcam .Teşekkürler .

    YanıtlaSil
  8. bende sizden kopya çektim hemen izleyicilerim geldi. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski