selam kızlar
çok şükür sağlığıma kavuştum ve tekrardan dikişlerime koyuldum
ve tabi bu arada BAYKUMAŞ'tan gelen o cicimi cici kumaşlarım da beni çok mutlu etti
kumaşlar herzamanki gibi itina ile ütülenmiş katlanmış paketlenmişti emek çok
anlıyacağınız ve gerçekten süpper parçalar hepsi..
gelelim kumaşlarımıza
kumaşlar en üsteki paket gibi itnia ile paketlenmişti
ve yakından bakalım parçalarımıza
 bu kumaşlar eslemin baykuşlara bayıldı :)
kelebekli olanda pek bi güzel..
 bu kumaşlarında sahibi çıktı bile arkadaşıma şal yapıcam onlardan
ne kalın ne ince hafif dökümlü tam şallık :)
 yeşili kimseye kaptırmam arkadaş o benimmm
ve çizgili kumaşlarıda ayrı severimm :)
 üstteki kumaş şifonumsu döküm döküm çok güzel etek olur
altındakide çocuk elbisesi olabilir..
 bu parçalarda etek elbise için ideal
bu kumaşlar bambaşka BAYKUMAŞ çok teşekkürler
 demem şu ki pazardan alığım parça kumaşlar ile baykumaşın parçalarını 
gerçekten mukayese bile edemiyorum
bunlar mükemmel..
kumaş bulamayanlara ve kaliteli malzeme arayanlara şiddetle tavsiye ediyorum 

buyrun BAYKUMAŞ 'a

ve tabiki bu işin mimarı tuğçe hanıma teşekkürlerimi iletmeden geçemicem..


ve gelelim yeni dikimine başladığım mantoya
acemice çizimimin kusuruna bakmayın
anca bu kadar oluo :)


8 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Geçmiş olsun canım kumaşlarında çok güzelmiş güle güle dik! :)))

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle geçmiş olsun.
    Kumaşlara sahiden bayıldım fakat internettten kumaş alamıyorum ben,illa dokunmam lazım görmem lazım.
    Baykuşlu kumaş çok tatlıymış ,güle güle dikin mantonuzu

    YanıtlaSil
  3. kumaşlar harika, modelde çok hoş, bekliyoruz merakla:)

    YanıtlaSil
  4. Kumaşlar harika bakalım neler olacak :)) Çizim hiçde acemice değil vallahi. Hadi size kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  5. kumaşlar çok güzel görünüyor tabi ki mantoda dikeceklerini sabırsızlıkla bekliyorum...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde kullan canım mantonu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun Esma kumaşların güzelmiş ama bende dikiş kutusunun dediği gibi dokunmadan kumaş almayı düşünmüyorum.
    bu arada benim bağlantı yavaş olduğundan dikeceğin mantonun resmi yavaaaş yavaş açılınca bi an burda dergisinde deriden dikilen bunun kısası olan Ağustos 2013 Model 113 geldi aklıma kalıbın var mı bilmem ama o kalıbı kullanabilirsin, fikir olarak yardımcı olur belki.

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun yeni eserleri merakla bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski