selam kızlar nasılsınız görüşmeyeli?
çok çok önceden dikip bayrama sakladığım elbisemi şimdi yayımlıyorum

model burda ağustos 2012 133.nolu elbise
göğüs pens yerlerini yarım inciler ile süsledim
birkaç tanede ortasına serpiştirdim
ve yaka çevresinede incilerden dizdim
 fakat şalın altında kalmış gözükmüyorlar..:/
beline kemer yaptım ve kolları kısa idi bügülü uzun kola çevirdim
ve bileklerine bebe lastiği diktim
arzuma göre kemerini farklı şekillerde kullanıyorum
başörtü olarak şal kullandım ve zıt reklerin uyumunu yaklamaya çalıştım
nasıl olmuş mu ?
sevgilerle..:)

24 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Geçmiş bayramın mubarek olsun canım, elbisen şahane hayırlı günlerde giy! :)

    YanıtlaSil
  2. İnanılmaz güzel adeta su gibi güzel olmuş.. Ellerinize sağlık.. Çok çok beğendim...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler,sevindirik oldum :)))

      Sil
  3. Çok hoş olmuş yawww,özellikle inci detaylar çok zarif durmuş ,ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Elbisenin rengine bayıldım ! Çok da güzel dikip süslemişsiniz, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. renk çok güzelll :)) su gibi olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ebrucum bloğuma hoşgeldinnn :))

      Sil
  6. ellerine sağlık esmacım.çok şık ve rahat bir elbise olmuş.maşaallah yaa iyi yetiştiriyosun.becerikli olmak böyle bişey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sorma tatlım yetiştireyim derken ne çileler çekiyorum
      geçtiğimiz ay çok yüklendim kendime ama artık okadar çok iş almıcam sağlık sorunları yaşıyorum sonra..
      sevgilerimle...

      Sil
  7. çok şirin olmuş ellerine sağlık güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  8. Su yeşilini severim;bu seneni de rengi.Tam onikiden vurmuşsunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok tatlı bir renk,bi tanede etek dikicem inşaallah aynı renkten :)
      çok teşekkürler..

      Sil
  9. nefis bir renk, sade ama çok şık bir elbise, iyi günlerde kullan, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,sade şıklığı herzaman sevmişimdir :)

      Sil
  10. elbise çok hoş ellerinize sağlık. yorumunuz için teşekkürler söylediklerinizi yaptım yalnız izleyicileri göremiyorum yardımcı olur musunuz? şimdiden teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim izleyicin oldum canım benden gözüküyor zamanla düzelir sanırım,çıkış yap tekrar gir bloğuna faydası olabilir..
      sevgiler..

      Sil
  11. Rengi de güzel kendi de:) Güzel günlerde giy :))

    YanıtlaSil
  12. süper olmuş teyzem :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski