öncelikle beni mimleyen arkadaşım hayat mutfakta güzel bloğunun sahibesine çok teşekkür ediyorum
ve başlıyorum..
bu mimin bazı kuralları varmış..
bunlar;


Sizi mimleyen bloga teşekkür edeceksiniz

Size sorulan 11 soruya cevap vereceksiniz

Kendiniz hakkında 11 gerçek yazacaksınız

İzleyicisi 200 kişinin altında olan 11 blogu mimleyeceksiniz ve cevaplaması için 11 soru soracaksınız.

Ve Liebster Award sembolünü kullanacaksınız...

1. Şimdiye kadar gezdiğiniz yerler içinde en çok nereyi ve nesini beğendiniz?
-tabiki istanbul,boğaz manzarası..
2. Hobiniz ile ilgili bir püf noktası paylaşırmısınız bizimle?
hobim işim herşeyim dikiş..püf noktaları paylaşıyorum sık sık.. :)
3. En memnun kaldığınız makyaj malzemeniz nedir?
-makyaj yapmam bi güneş kremi  kullanırım,ondanda oldukça memnunum.
4. En beğendiğiniz film ve konusu nedir?
-valla şuan aklıma gelmedi ne yalan söyleyim..çabuk unuturum izlediklerimi..!!
5. Sizce okuduğunuz en güzel kitap hangisiydi?
-genelde eğitici kitaplar okurum çocuk eğitimi vs..
6. Şu an ne olsa sizi çok mutlu ederdi?
-elimdeki dikişlerim bitmiş olsa öyle mutlu olurum ki.. oof of :)
7. Seni en sinirlendiren şey nedir?
riyakar,egoist ve yalancı insanlar..
8. Bugünlerde favori kıyafet kombininiz nedir?
clasik manto,başörtü,etek :))
9. Sevdiğin işi mi yapıyorsun? Hayır ise ne yapmak isterdin?
evet kesinlikle...
10. Bu aralar en çok dinlediğiniz şarkı nedir?
ezgi severim,her tür ezgi olabilir..
11. Ayrılmaz parçan?
dikiş makinam :)

hakkımdaki gerçekler;
kırklarelide yaşıyorum
1982 doğumluyum
1kızım var
6 yaşında
evimde terzilik yapıyorum
dikiş dikmek vazgeçilmezim
akrep burcuyum vs..

 bu kadar yeter kardeş:)
11 yapamıyacağım ..!
ve gelelim mimlediğim arkadaşlarıma..

5 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski