selam kızlar
bu ara bir kaç iş yapıyorum yarım işlerimde var kenarda ama
şu an elimde olan iki işimi paylaşmak istedim sizinle
ilk olarak dikiş kursunda diktiğim 
elbise modelim bu pilelerini teyelledim diktim
 overlok, kol takma, etek ucu dikimi ve yaka pervazı yapılacak..
burda dergisi 10/2012 108 nolu model


ikinci olarakta evde arkadaşıma diktiğim etek
önde beş adet ağ pile olucak
şuan teyelleme aşamasındayım..
ve son olarak bir kumaş aldım döküm döküm bir kumaş çok hoşuma gitti 
bakalım siz beğenicekmisiniz çok merak ediyorum..
bu kumaştan bele oturan kloş etekli bir elbise dikmek istiyorum
sizce nasıl olur?
kumaş göründüğü renkten az daha koyu ve yeşile çalıyor..
benden bugünlük bu kadar..
ben kaçtım :))))


40 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Kumaşın rengi elbette farklı oluyor fotoğraftan ama ben bayıldım rengine zümrüt yeşili gibi duruyor ve hem ağır hem de kaygan harika bir kumaş olduğu belli. Yazlık bir elbise kesinlikle yapmalısın bence :) Çok güzel. Ama sanki böyle gösterişli bir bluz dahi olabilir gibime geldi. Kollar geniş dökümlü bilekten daralan kolda volanlı volanlı :) Birden gözümde öyle birşey canlandı. Yakasında da birkaç detay belki daha koyu düğmelerle süper olur hatta üstü öyle altı kloş etekli elbise bile olur neden olmasın çok güzel bak bende hayallere sebep oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım zümrüt yeşili kumaş,
      kumaş çok fazla o sebeple elbise düşündüm canım,
      bilgiler için çook teşekkürler tatlımm kollarıda etekle uyum sağlar düşüncesi ile ispanyol yapabilirim belki du elimdeki elbise bitsin hele bakçez :))))

      Sil
  2. ayy çok şahane olur ne kadar güzel bir renktir o hayran kaldım merakla bekliyor olacağım yapacağınız elbiseyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde ki işler bitsin hele :))
      teşekkürler canım :))

      Sil
  3. tabisi süper bir renk hemen etek dikmelisin :)

    YanıtlaSil
  4. kumaşın rengi güzel ben olsam aşırı kloş yapmazdım eteği koları hafif büzgü kol kalın manşat manşetlerde birit ilikler baskı düğmeler süper olur dik canım sen ben dikemiyorum benim yerimede dik:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kloş etekli elbisem yok farklı olsun diyorum bakalım canım,inşaallah bir an önce iyileşir aramıza katılırsın tatlım yaaa :((

      Sil
  5. yarım işleri hiç sorma.kumaşın rengini çok beğendim.bence düşündüğün model hoş olur.model burda dergisindeyse bir dahakine yayınla bakalım nasıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi model var burdada ama bayanda beline çok oturmamış biraz daha araştırayım bakalım,modeli paylaşırım canım :))

      Sil
  6. kumaşın rengi çok hoş. kloş etek de güzel olur bence, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  7. Dikişten pek anlamam ama kumaşın rengi harika :) Sihirli ellerinizden güzel bir elbise çıkacağını da düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. fotoğrafta rengi harika görünüyor muhtemelen gerçektede harikadır heralde ben bayıldım güle güle dikin. bence ne olsa yakışır kloş etekte süper olur şenayın dediği gibi bluzde harika olur yada elbise hepsi çok süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım kumaş çok 3,5 mt bende elbise yapim dedim hem çok severim elbise giymeyi tek parça iyi oluyor..

      Sil
  9. Kumaşın rengine bayıldım, benimde o renkten bir eteğim var, ben dikmedim ama keşke dikebilseydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bellimi olur belki bir gün dikersin tatlım :))

      Sil
  10. canım aynı renk kumaş benimde var ve bence çokda hoş bir renk ..düşündüğün modelde gayet güyet güzel olur helede kumaş birazda dökümlü ise...

    YanıtlaSil
  11. 2013'ün rengi bu yeşil, harika bir renk veeee ayrıca Burda dergisindeki bu pembe elbiseye ben de bayılmıştım, sadece beldeki kemeri yapmayı düşünmüyorum, çok güzel bir bloğuınuz var, özellikle de profişl resminiz olan pembe dikiş makinasına bayıldım :))
    Size kolaylıklar diliyorum Esma hanım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm bak bunu bilmiyordum canım dahada sevdim kumaşımı şimdi :))
      tema ve dikiş mak.figürü sevgili değmesin yağlıboyanın esri sağolsun çok iyi anlıyor bu işten, çok sevdim bende profil fotosu yaptım
      çok teşekkürler melike hanım :))

      Sil
  12. Kumas rengi cok guzel aynisi bende de var aksam etek yaptim ;) henuz acemiyim umarim begenilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm merak ettim bak yayınla bakim,gelicem bakmaya :))
      emek verilen herşey güzeldir canım merak etme..hataların olsada zamanla onlarıda düzeltirsin..
      sevgiler..

      Sil
    2. bloğun yok mu tatlım :((

      Sil
  13. Ilk elbiseyi bende dikmek istemistim ama nasil durur bilemedigim icin geribdurdum bitmis halini merak.ediyorum
    yesikin tonu cok hos ii gunlerd giyin.ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım elbisede gidişat güzel kurstaki arkadaşlar beğendi bitsin paylaşıcam ve tabii yorumlarınızı sabırsızlıkla beklicem :))
      sevgileer..

      Sil
  14. o yeşil kumaşa bayıldım harika yüksek bel dökümlü etek çıkar çok güzellllll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede harika olur inş çok güzel olur tatlım :)
      sevgiler..

      Sil
  15. Yeşil kumaşdan bende gecen yaz tunik diktirmistim canim cok hoş oluyor;)BU arada dışarıya dikiş dikiyormuydun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim sanad açok yakışmıştır tatlım,dışarı dikiyorum fakat sadece kırklarelide oturanlara çünkü netten provasız olmaz diye hiç çalışmadım canım.
      sevgiler..

      Sil
  16. Kumaşın rengi de, ağır ve dökümlü görünüşü de çok hoş. Elbisenin modeli de çok şık, giyene yakışması kalmış. Sana kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaallah bana da yakışır canım :))
      çoook teşekkürler.. :)

      Sil
  17. çok güzel olur..rengi çok güzelmiş,bayıldım..

    YanıtlaSil
  18. Model ve kumaş gerçekten çok güzel...
    Zevkle takipteyim:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. yeşil elbiseni merak ediyorum hangi kalıbı kullandığını yazarsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşil elbiseye henüz başlamadım canım modele karar vereyim paylaşıcam inşaallah :))

      Sil
  20. yeşil rengi çok güzel bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  21. Oncelikle merhaba. Çocuk kabanı modeli ararken sayfanızds buldum kendimi. Üstteki elbisenin bitmiş hali çok hoş olmuş elinize sağlık. Yeşil kumaş için bele oturan kloş etekli bir elbise yapacağınızı belirmişsiniz. Yorumları okumadım belki başka merak edip soran olmuştur kusuruma bakmayın. Acaba belirttiğiniz forma uygun bir pafta bulabildiniz mi. Bulabildeyseniz benimlede paylaşabilirmisiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski