Selam kızlar
Evet bu kış kıyamet evi taşıdık maalesef
Ev sahibimiz kendimiz geçicez deyince bize yol göründü
Resim google dan alıntıdır..
Kırılan çizilen eşyalara mı üzüleyim
Kolilerin arasında kayboluşuma mı yanayım bilemedim
Taşınmak zor iş arkadaş
Hadi taşındık tv bozuldu,sonra fırın ve taşınma sırasında hasar gören çamaşır makinası derken baktım herşey hurdaya dönmüş
Bu psikolojiyle eve yerleşme çabası..
Neyse fırın çamaşır makinesi tamir oldu
Tv çöp,yerine yenisin geleceği günü bekliyor
Oda pek yakın olurmu bilinmez,kısmet..
Ardından yeni taşındığım evin giderinde sorun varmış birde bunların üzerine evi su bastı mı??
Ne deyim
Allahım daha beterinden korusun diyorum yapcak birşey yok😶

Taşınmak zor iş arkadaş...!

1 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Allah yardımcınız olsun, çok zor iş heleki soğuklarda 😯 Ben bi kere taşındım, bir koli eşyamı çöp diye atmışlar, bir koli çöpüde eve eşya diye getirmişlerdi 🙈 En kısa zamanda yerleşirsiniz inşallah 😙😙😙

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski