merhabalar arkadaşlar
nasılsınız bakalım
ben mi?
bugün iyiyim çok şükür 
kaç gündür uyuşukluk yapıodum bugün oturdum dikişlerin başına
YA BİSMİLLAH dedim :)
yine sipariş olan fakat prova olması gerktiği için öle köşede bekliyen
sonunda sahibine kavuşupta prova olunca 
bitti nihayet..
pardon ilik açılıp düğme dikilecek sadecene :)
 şimdi arkadaşa gidicem o sebeple iliğini açamadım kusuruma bakmayın..<!--more-->




hadi baakem yorumlarınızı bekliyorum..
A BU ARADA KÜÇÜK Bİ HATIRLATMA YAPİM
 YEMEK KEYFİME DE İZLEYİCİM OLURSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM 
sevgileer..

18 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Eslemciğim çok muntazam olmuş, tam spor ve klass.
    Sahibi mutlu olmuştur eminim.
    Kışın çok rahat olur böyle etekler.
    Gayet iyi bir terzisin sen anlaşılan.
    Maşallah canım.
    Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfilrullah tatlım elimden geldğince bişeyler yapmaya çalışıyorum,
      çook teşekkürler beni çok onure ettin canım:)

      Sil
  2. ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ KALIP NERDEN ACABA:?

    YanıtlaSil
  3. dikiş kursuna başlayalı 2 ay oldu bir etek diktim acaba böyle bi etek dikmek için ne kadar gitçeemm çoook güzell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etme canım zamanla elin hızlanır,sevgiler :)

      Sil
  4. Spor dikis birsey dikebilecegimi hihic sanmiyorum ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok zor değil ama zaman alıyor bi çift iğne tak bir tekli iğne zaman israfı çook fazla,sipariş dikerim ama kendime dikermiyim bilmem :))

      Sil
  5. çok güzel olmuş ellerinize sağlık! Böyle güzel dikişler dikenlere çok özeniyorum ya ne kadaar yetenekli ve yaratıcısınız:))) Buarada google+'yı sadece mail hesabımda kullanıyorum ama blogum bu ben de beklerim http://melislicious.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten güzel ve muntazam dikiyorsunuz. Onun için sizi takibe aldım.Yemek keyfim adlı blogunuzda hayırlı olsun.Onu da izlemeye alacağım.Bende aranıza yeni katıldım.Desteğinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım. Çağrıma cevap verdiğin için.Yemek keyfini takibe aldım. Eminim yeni bloğunda da çok güzel yemekler yapacaksın. İzlemedeyim...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel ve çok sporr...Yine döktürmüşsün;)ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. hediye çekilişim var beklerim. birazmoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Ne kusuru canımm sağlıkla giysin sahibesi..

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık, spor etek çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  12. diktiklernze bayıldım 1 şey sormak istiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski