SELAM CANLAR
BU ARALAR ZORLA DİKİŞ DİKİYORUM RAMAZANDA ÇOK ZOR OLUO YAA AÇ SUSUUZ,
BİDE ÜTÜNÜN BAŞINDASIN HER ZAMAN YANİ,
HİÇ BÖLE ZORLANDIĞIMI HATIRLAMIYORUM YANİ
BU ELBİSE ZOOORLA DİKTİĞİM Bİ ELBİSE ,
ASLINDA MODEL BASİT AMMA GEL GELELİMKİ BENDE İSTEK OLMAYINCA BÖLE ZORLAŞIO NEYSEKİ BİTTİ ÇOOOK ŞÜKÜR,
İŞTE ELBİSE BUDUR :)


MODEL BU 
YALNIZ KOLLARINI VOLANLI BIRAKTIM ,BAYAN ÖYLE İSTEDİ

 BELİNSE PİLELERİ VAR AMA FOTO DA ÇIKMAMIŞ :s
NEYSE BENDEN BU  KADAAAR TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZRE :)
HAYDİ CANLAR HOŞ KALIN
MUTLU KALIN :)))
SEVGİLER...

13 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Sıcak hava ve uzun süren susuzluk insanda enerji bırakmıyor gerçekten.Elbise zorla da olsa çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardımcımız olsun canım,çok saol sevgiler.. :)

      Sil
  2. Sıcaklar gerçekten insanda hal bırakmıyor. Yemek değilde su çok önemli...
    Elbisenin kumaşını çok begendim renk ve desenini, modelde güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Eslemcim, ellerinize sağlık.Zorla böyle oluyorsa,istiyerek kimbilir nasıl olur.Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ettim tatlım,çok incesin :)
      sevgiler..

      Sil
  4. bence de o kadar zorluğa rağmen güzel bir iş çıkmış ortaya, ne de olsa el emeği göz nuru :)

    YanıtlaSil
  5. çokhoş birmodeli var banada ilham verdin.izninle benzer bişi yaparım.gerçi pratik yaptığı için çok benzemeyecektir ama.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfirullah canım ne demek,dik tabi,geçen sene bende pratik çalışıodum ama bu sene dikiş kursuna gittim müthiş faydası oldu sanada tavsiye ederim tabi zamanın ve küçük bi çocoğun yoksa :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık,zorlansanda güzel olmuş.Modeller burda nınmı,kaçıncı sayı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım burda dan çalışıyorum model ekim/2011 den,
      teşekkürler cnm :)

      Sil
  7. elbisenin modeli çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski